Inne wpisy blogowe

1 Października 2021

Czy istnieje idealna strona internetowa ?

Co powinna zawierać strona ? O czym nie można zapomnieć ?

25 Września 2021

Strona internetowa w abonamencie

To idealne rozwiązanie stworzone przede wszystkim do nowo otwartych firm oraz

20 Września 2021

Tworzenie tekstów na strone www

Copywriting rozumiemy jako sztukę i umiejętność tworzenia treści odpowiednich na strony internetowe, reklamy i materiały promocyjne.

10 Września 2021

Branżowy katalog firm

W naszym katalogu znajdziesz WSZYSTKO, SZYBKO i BLISKO! Sprawdź jak działa

5 Września 2021

Grafiki i zdjęcia na stronę www

Darmowe? Płatne? Gdzie szukać?

31 Sierpnia 2021

Firmowe adresy email

Korzyści posiadania adresu e-mail we własnej domenie

Nazwa i logo/logotyp firmy

15 WRZEŚNIA 2021 / Odpowiadamy - Podpowiadamy

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Blog - Nazwa i logotyp firmy

Nazwa oraz logo/logotyp są częścią wizerunku firmy. Niezależnie jaką działalność zamierzasz prowadzić, będziesz chciał założyć blog lub sklep internetowy prędzej czy później staniesz przed wyborem nazwy firmy i logotypu.

Tworzenie logotypu dla nowej marki lub produktu

Stworzenie nowej marki/nowego produktu wymaga niewątpliwie, stworzenia mocnego i pozytywnego wizerunku na rynku, gdzie istnieje już mocna konkurencja niemalże w każdej branży. Jednym z podstawowych elementów wizerunku firmy jest jej logo/logotyp.

Jaka jest różnica pomiędzy logo a logotypem?

Tłumacząc najkrócej, jak tylko się da: logo to znak graficzny (sygnet) a logotyp to sygnet wzbogacony/rozszerzony o część typograficzną, czyli np. nazwę firmy. Dla ułatwienia czytania dalszej części artykułu będziemy posługiwać się jedną nazwą ... logo,

Czym cechuje się dobre logo?

Przede wszystkim logo musi być oryginalne (jego projekt nie może być zbyt mocno inspirowany logiem innej marki), ciekawe i łatwe do zapamiętania dla odbiorców. Wygląd w dużym stopniu wpływa na funkcjonalność, dlatego logo firmy musi być widoczny równie dobrze zarówno na ciemnym, jak i jasnym tle oraz na różnych powierzchniach.

Mamy logotyp to teraz pomyślmy o nazwie firmy

Tak jak w przypadku logo nazwa firmy, marki powinna spełniać parę podstawowych zasad:- nie może wprowadzać odbiorcy w błąd (dotyczy to tego, czym firma się zajmuje, kto jest jej właścicielem i tego, gdzie firma jest zlokalizowana np. firma z Polski nie powinna w swej nazwie mieć nazwy innego państwa),- powinna odróżniać się od nazw firmy konkurencyjnych.

Formularz Kontaktowy

Napisz nam jak możemy Ci pomóc